خنده
بزرگترين اسلحه در جنگ با زندگيست , اميدوارم هميشه مسلح باشي .
***************************************
هشت
بار بگو ساندویچ و برای 8 نفر ارسال کن، شب خواب پیتزا میبینی
.... نخند!!
یه نفر
کوتاهی کرد شب خواب ماست خیار دید.
*****************************************************
..... زندگی
کتابی است پر ماجرا هیچگاه آن را بخاطریک ورقش دور مینداز !
***********************************************
مهربانی
باغ سبزی است که از روزنه ی پنجره ها باید دید ، مهربانم ، مگذار لحظه ای روزنه ی
پنجره ها بسته شود.
***************************
وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی نترس، خواهی
برد, چرا که پروردگار مهربان هر دو دستش پر است .
*************************
آرزوهایت را
یادداشت کن،خدا آنها را از یاد نمی برد اما تو فراموش میکنی آنچه امروز داری،خواسته
دیروزت
بوده !
***********************
فراموش
مکن تا باران نباشد رنگين کمان نيست تا تلخي نباشد شيريني نيست و گاهي همين دشواري
هاست که از ما انساني نيرومند تر و شايسته تر مي سازد خواهي ديد ، آ ري خورشيد بار
ديگر درخشيدن آغاز مي کند.
*************************
در دعا کردن باید مانند کودکی باشید که شب را به
راحتی می خوابد ، چون اطمینان دارد که صبح ، چیزی را که از پدرش خواسته آماده است
***************************
زندگی
همهمه مبهمی از رد شدن خاطره هاست. هر کجا خندیدیم، زندگانی آنجاست
****************************
خوشبختي
ما در سه جمله است : تجربه از ديروز ، استفاده از امروز و اميد به فردا ....
: ولي ما با
سه جمله ديگر زندگيمان را تباه مي کنيم
حسرت
ديروز ، اتلاف امروز و ترس از فردا
*************************
الهی ..
با خاطری
خسته.. دلی به تو بسته، دست از غیر تو شسته.. در انتظار رحمتت نشسته ام.. میدهی
کریمی، نمیدهی حکیمی، میخوانی شاکرم،میرانی صابرم،.. الهی احوالم چنانست که میدانی
واعمالم چنین است که میبینی .. نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز .. الهی مشت خاکی
را چه شاید و از او چه برآید و با او چه باید